гл. ас. д-р Рени Янкова
Професионална автобиография:
Рени Янкова е бакалавър по връзки с обществеността на Софийски университет "Св. Климент Охридски", магистър по реклама и доктор по семиотика на "Нов български университет". През 2014 г. защитава дисертационен труд върху прагматизма на американския философ Чарлс Пърс. През същата година започва и преподавателската си работа в магистърска програма "Реклама и бранд мениджмънт" на НБУ.
През 2016-2017 г. печели стипендия и осъществява докторска специализация в Pontifical Catholic University, в Сау Пауло, Бразилия.
Към момента Рени Янкова заема длъжността главен асистент в НБУ, като е активен преподавател и административен консултант на магистърските програми "Реклама и бранд мениджмънт" и "Бранд мениджмънт" (на английски).
Част е от екипа на Югоизточноевропейски център за семиотични изследвания (ЮЕЦСИ) и е член на International Association for Semiotic Studies, като участва активно в техни проекти и събития.
Публикации:
- Курсове от текущия семестър:
-
GENB025 Култура и семиотика MBAM071D Маркетинг в развлекателната индустрия MBAM923 Маркетинг в развлекателната индустрия SEMM317 Проект: Онлайн брандинг и реклама SEMM318 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в българия I (гост лектор) SEMM517 ПР Бранд стратегии SEMM609 Стаж SEMM713 Срещи с бранд мениджърите в България I част (гост-лектор) SEMM717 Практика: Онлайн брандинг и реклама SEMM750 Магистърски стаж по бранд мениджмънт